FULL HACK MOD CODES SPADES PLUS - CARD GAME VÄNLIGEN HJÄLP FINN HACK

VÄNLIGEN HJÄLP FINN HACK SPADES PLUS - CARD GAME

 

 

Spades Plus - Card Game hack generator language German

 

Spanska / meddelanden Jag älskar det här spelet, men jag är väldigt besviken över hur du tillåter vissa spelare som inte spelar ärliga. De meddelar varandra att installationen ska vinna som de kallas nils. Jag förstår att det kan hända ibland, men inte att göra det medvetet. Jag tycker att du ska få folk att komma in och spela för att se själv och de cussar mycket med ord som du inte borde säga runt många människor. Jag bestämmer mig för att gå eftersom det inte är rättvist och ärligt för människor som betalar mycket pengar för att njuta av sig och koppla av. Om detta fortsätter Jag tror inte att det här spelet kommer att fortsätta att vara en av de bästa, spelarna tänker redan på att spela andra Spades-spel. Jag har redan introducerats till ett annat Spades-spel och det här spelet är riktigt trevligt och jag hatar att behöva lämna. Men jag kan inte leka med oärlig och respektlös människor som säger mycket privata otäcka ord runt andra folk. Vem som någonsin tänkt på det här var bra, men folk gör det fel, så mycket förändras till spelet och verkligen människor mina inte betalar pengar för det, men det går slut. Med stor kärlek hoppas jag att du kommer att fortsätta med ditt spel. 💙💚💛🧡🖤💝💞💓💖💕💗❤️💯 / 4.10.2 / version Info Nya kortdäck kommer! Uppgradera appen och vänta på den / Kort / recensioner Låt oss gå med i LARGEST SPADES COMMUNITY i världen för att leka med miljontals online spelare! / värdera 27082 röster.

 

 

 

Allmänt | |
Upp